Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 9 Mei, 2011 Geplaatst 9 Mei, 2011 Wie kan mij aan het Kia onderdeelnummer helpen van het achterdiffenrentieel van een Sorento 3.3V6 uit 07-2007?De auto heeft auto-4WD, en geen limited slip differentieel.Ik heb namelijk een vervelende trilling in de auto die door het differentieel veroorzaakt wordt.Nieuwe olie (en de juiste hoeveelheid 1.6 i.p.v. 1.3 liter) heeft het probleem gedeeltelijk opgelost, maar waarschijnlijk heeft het diff door het langdurig draaien met te weinig olie, toch schade opgelopen. Lees het hele artikel Quote
NonkelSimon Geplaatst 15 Mei, 2011 Geplaatst 15 Mei, 2011 Wie kan mij aan het Kia onderdeelnummer helpen van het achterdiffenrentieel van een Sorento 3.3V6 uit 07-2007?De auto heeft auto-4WD, en geen limited slip differentieel.Ik heb namelijk een vervelende trilling in de auto die door het differentieel veroorzaakt wordt.Nieuwe olie (en de juiste hoeveelheid 1.6 i.p.v. 1.3 liter) heeft het probleem gedeeltelijk opgelost, maar waarschijnlijk heeft het diff door het langdurig draaien met te weinig olie, toch schade opgelopen. Lees het hele artikel Hey Maurice, Nu lees ik net hier je bericht na de pm. Maar wij hebben de laatste tijd ook enkele sorento's binnengekregen, met vervelende trillingen. Na revisie van tussenbakken etc, nog steeds de trillingen. Na een hele poos hebben we eens geprobeerd van 4 nieuwe banden erop te leggen, en het probleem was opgelost. Het probleem zat gwn in de banden, doordat de slijtage tussen de 4 banden onderling iets of wat te groot was. Dus als je de kans krijgt om eens even met 4 nieuwe banden te proberen.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.