ken Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Ben al een tijdje de Venga topic aan het volgen daar ik er mijzelf 2 maanden geleden eentje besteld heb. Volgende week vrijdag wordt hij eindelijk geleverd! Hoop dat ik er een goed wagentje aan heb want na al wat ik hier reeds gelezen heb zit de schrik er toch een beetje in. De Hedgren uitvoering is er dan ook één met veel toeters en bellen, waar er toch blijkbaar vaak problemen mee zijn (bv het nav. systeem). Ik hoop dat de kinderziektes er nu toch zo stilletjes aan uit zijn, mag ook wel vind ik. De wagen bestaat tenslotte ondertussen al een kleine 2 jaar. Heb hiervoor altijd met volkswagen gereden en altijd tevreden van geweest maar wou nu eens totaal iets anders. Nog mensen die met de Hedgren versie rondbollen? Tevreden van? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Ben al een tijdje de Venga topic aan het volgen daar ik er mijzelf 2 maanden geleden eentje besteld heb. Volgende week vrijdag wordt hij eindelijk geleverd! Hoop dat ik er een goed wagentje aan heb want na al wat ik hier reeds gelezen heb zit de schrik er toch een beetje in. De Hedgren uitvoering is er dan ook één met veel toeters en bellen, waar er toch blijkbaar vaak problemen mee zijn (bv het nav. systeem). Ik hoop dat de kinderziektes er nu toch zo stilletjes aan uit zijn, mag ook wel vind ik. De wagen bestaat tenslotte ondertussen al een kleine 2 jaar. Heb hiervoor altijd met volkswagen gereden en altijd tevreden van geweest maar wou nu eens totaal iets anders. Nog mensen die met de Hedgren versie rondbollen? Tevreden van? Ik rij dezelfde uitvoering als de Hedgren, behalve het privacyglass. De auto rijdt prima, ben daarover zeer tevreden. Natuurlijk zijn er wel aandachtspunten te noemen, zoals de navigatie, maar over het algemeen zeer tevreden. De achtervering zal na 8000 km beter gaan dempen, hij schakelt als door de boter en het panoramadak is echt fantastisch. Ik zou zeggen gewoon lekker gaan rijden, en is er iets mis, je hebt altijd nog 7 jaar garantie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ken Posted June 17, 2011 Author Share Posted June 17, 2011 Wagentje deze middag geleverd en 'k moet zeggen als hij zo blijft zoals hij nu is wordt dit een plezier om met te rijden. Wat een fijn wagentje! D toekomst zal het uitwijzen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Veel rijplezier toegewenst en natuurlijk met veel veilige kilometers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ken Posted September 13, 2011 Author Share Posted September 13, 2011 Rij nu een 3 tal maanden met m'n Venga en na 4000km op de teller en een reisje naar Frankrijk moet ik zeggen dat ik voorlopig best tevreden ben over m'n wagen. Alle elektronica werkt zonder te falen (heb het hier al anders gelezen) en voor een 1.4 motortje rijdt hij niet slecht. Alleen in de bergen komt de Vena wat koppel tekort maar dat doe ik ook niet alle dagen, dus daar klagen we niet over. Het enige minpunt voorlopig vind ik het verbruik. Voor een 'Eco Dynamics' wagen zit mijn verbruik toch steeds aan 8 liter of meer en dat is te hoog voor een wagen van deze catogorie volgens mij. Dat zou toch en 2 tal liter beter moeten kunnen in deze tijd... Voor de rest, prima karretje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts