Jump to content

Evemn me zelf introduceren

Recommended Posts

Ik ben woonachtig in het zonnige zuiden (Limburg) en heb in februari een Kia Sportage 3 besteld bij Kerres in Sittard

Het is een 2. 2wd x-clusive Casa White automaat met alle toeters en bellen.

Mijn vorige wagen was een Audi A6 maar ik was meteen verkocht toen ik kennis maakte met de nieuwe Sportage.

Groetjes en allemaal veel veilige kilometers gewenst in deze prachtige auto.

Welkom, is een gelijkaardig verhaal zoals bij mij. Ik rij met een Mercedes c220 maar in de winter is het in mijn streek te gevaarlijk rijden met achtertractie. Ik keek uit naar een awd en bij toeval...... . Hopelijk zullen we het ons niet beklagen:). Gelukkig kunnen we onze wachttijd hier wat aangenamer maken.

Ik ben woonachtig in het zonnige zuiden (Limburg) en heb in februari een Kia Sportage 3 besteld bij Kerres in Sittard

Het is een 2. 2wd x-clusive Casa White automaat met alle toeters en bellen.

Mijn vorige wagen was een Audi A6 maar ik was meteen verkocht toen ik kennis maakte met de nieuwe Sportage.

Groetjes en allemaal veel veilige kilometers gewenst in deze prachtige auto.

Ja, heb even op dit forum rondgekeken en ik moet zeggen dat het mij uitstekend bevalt, allemaal gepassioneerde

SP 3 rijders of toekomstige rijders. Ik heb nog veel te lezen maar heb nog een beetje tijd denk ik als ik de topic levertijden zo lees.