jdelz Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 Hallo mensen, zojuist een Kia Rio II besteld. Leuke auto met maar 1 nadeel. Ik mis hier een geintegreerde audio-oplossing in. Nu weet ik dat ik een losse autoradio kan inbouwen en mijn frontje iedere dag netjes mee kan/moet nemen. Door onderzoek ben ik te weten gekomen dat er consoles hiervoor bestaan want in Korea en Amerika zitten dit soort consoles standaard ingebouwd in de auto behalve in Europa niet. Zijn hier geen andere oplossingen voor te vinden. Al geprobeerd bij Kia Nederland te informeren maar die doen een potje moelijk en blinken uit in vage antwoorden geven. bij voorbaat dank. Quote
Tazteam Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 Allereerst welkom hier op het forum. En over de console: Kijk eens even op deze site, is in Amerika en daar zijn ook veel Rio rijders aktief, misschien dat je via hen zo'n console kun overlaten komen. http://www.skxi.com/streetkiazx/ En over Kia Nederland: die antwoorden kennen we ondertussen wel. Als er een Oscar gegeven moet worden voor onduidelijke antwoorden, issie voor Kia Nederland. Nee, ze bedoelen het goed, alleen het komt vreemd over op de consument. Succes met je zoektocht Philip Quote
jdelz Posted February 24, 2007 Author Posted February 24, 2007 Hoi Tazzers, je hebt me op een goed idee gebracht. Familie in Amerika zal het truukje denk ik ook wel doen. Zal de site eens bekijken. Gelukkig (of misschien eigenlijk niet) ben ik niet de enige die Kia Nederland een beetje vaag vindt. Wellicht een Kia Nederlands medewerker die hier rondneust die wat mensen wakker kan schudden daar. Bedankt voor de tip. Quote
Recommended Posts