santy Geplaatst 24 Juni, 2011 Geplaatst 24 Juni, 2011 Dag allemaal, Volg al een tijdje dit forum met veel plezier, een nieuwe Kia is inmiddels ook al besteld dus ik dacht, laat ik me ook eens voorstellen. Ik ben Santy, 39 jaar en koop voor het eerst een Kia (sportage). Wordt binnenkort voor het eerst papa en dat is de reden voor verandering van auto en de Kia Sportage lijkt mij een hele goede keuze, ik vind het een prachtige auto. Gr. Santy Quote
smetjesmee Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Dag allemaal, Volg al een tijdje dit forum met veel plezier, een nieuwe Kia is inmiddels ook al besteld dus ik dacht, laat ik me ook eens voorstellen. Ik ben Santy, 39 jaar en koop voor het eerst een Kia (sportage). Wordt binnenkort voor het eerst papa en dat is de reden voor verandering van auto en de Kia Sportage lijkt mij een hele goede keuze, ik vind het een prachtige auto. Gr. Santy Hallo Santy In de eerste plaats gefeliciteerd met de aankomende gezinsuitbreiding! En ook een dikke proficiat met de nieuwe aankoop. Goeie keuze! We kijken al uit naar de foto's... misschien met de kleine op de achterbank grtz, Kurt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.