Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb mezelf hier maar eens aangemeld omdat ik hier al even rond kijk en al veel informatie heb gekregen via dit forum.

Ik rij nu een chevrolet captiva en die ga ik naar 5 jaar inruilen voor waarschijnlijk een kia sportage 3. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen de 1.6 GDI X-clusive en de 2.0 X-Clusive, dus als er nog iemand tips heeft hoor(lees) ik het graag.En is hier op het forum die een sportage 3 rijd en ook drie kinderen heeft? zo ja dan is mijn vraag hoe is het met de ruimte op de achterbank, ze hebben gisteren wel even proef gezeten in de sp3 en dit ging prima,maar volgens mij is het toch wat krapper dan in de captiva.

Groeten,

Henk

Geplaatst

Hoi Henk,

Ten eerste van harte welkom op het forum en vooral veel leesplezier hier..

Afhankelijk van wat je wilt is de 1.6 GDI uiterst geschikt. Wil je bijv. een caravan of trailer meenemen is de 2.0 de beste keus ivm koppel en trekvermogen.

Hoe het zit met 3 kinderen op de achterbank van de SP3 weet ik niet. Daar moeten andere mensen je op antwoorden. Wat ik wel weet is dat 2 volgroeide kids ruimte zat hebben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...