Jump to content

x-ecutive of x-clusive

hendrik75

Recommended Posts

Hallo

Ik ben van plan een sp3 te kopen ter vervanging van onze chevrolet captiva, en nu twijfel ik nog al tussen de 1.6 GDI X-clusive en de 2.0x-ecutive,zijn er hier ook leden die met de 1.6 x-clusive rijden? Ik vind de 2.0 x-clusive eigenlijk te duur worden voor de extra's die ik er meer op krijg t.o.v. de ecutive plus pack want het gaat mij vooral om de orginele xenon verlichting en de camera. Over de navigatie af fabriek is hier al zoveel over geschreven dat het mij de meerprijs niet waard is.

Kan iemand mij vertellen of het geluid van de radio + subwoofer veel van kwaliteit verschilt met de orginele radio?

Ik heb zelf de X-clusive 2.0 uitvoering en ben zeer tevreden over de extra,s die daarbij horen ,de navigatie met achteruitrijcamera vind ik klasse een zeer duidelijk en makkelijk bedienbaar systeem verder vind ik het mooie lcd scherm mooi in de dash passen ..

en de bijbehorende audio met exstra versterker en sub-woofer daar komt een beduidend beter geluid uit dan de standaart radio set ..

met de USB aansluiting met een duidelijk overzicht van de MP3 bestanden die erop staan ..

en met verder de Xenonverlichting en leren bekleding was voor mij de keuze niet zo moeilijk om voor de X-clusive uitvoering te kiezen...

Ik heb zelf de X-clusive 2.0 uitvoering en ben zeer tevreden over de extra,s die daarbij horen ,de navigatie met achteruitrijcamera vind ik klasse een zeer duidelijk en makkelijk bedienbaar systeem verder vind ik het mooie lcd scherm mooi in de dash passen ..

en de bijbehorende audio met exstra versterker en sub-woofer daar komt een beduidend beter geluid uit dan de standaart radio set ..

met de USB aansluiting met een duidelijk overzicht van de MP3 bestanden die erop staan ..

en met verder de Xenonverlichting en leren bekleding was voor mij de keuze niet zo moeilijk om voor de X-clusive uitvoering te kiezen...

Hier ook 2.0 X-clusive, en met het bovenstaande helemaal mee eens!;)