Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo een ieder,

Ik heb een Kia Sportage uit 1995 het betreft een 2.0 benzine.

Een aantal weken geledenen is het volgende probleem opgetreden.

Als de auto bijvoorbeeld voor een stoplicht staat (stationair) begint de motor toeren te draaien, dit gaat van zacht naar steeds harder.

Tot ik de koppeling indruk en gas geef dan daalt de toerental weer naar beneden.Dit probleem treed sporadisch op. Ik ben met dit probleem naar een garage bij mij in de buurt geweest, de monteur constateerde dat het om het gasklephuis gaat. Ik heb deze op internet besteld en hem naar de garage gebracht. Het toerental bleef met de nieuwe gasklephuis juist harder te gaan dus meer toeren te maken. Ik geloof niet dat deze monteur weet waar hij het over heeft. Iemand vertelde mij dat het ook de stappemotor kan zijn. Ik laat het nu even voor wat het is omdat het mij alleen maar geld heeft gekost en ik niets ben opgeschoten.

Heeft iemand een advies voor mij wat te doen met dit probleem?

Geplaatst

Hallo Moyo31

Welkom op het forum stel je hier even voor mischien zijn er mensen op het forum die je de gouden tip kunnen geven.

Mijn tip is check even je vacuumslangetjes op lekkage.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...