Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi, ik ben nieuw hier en heb een Cee'd SW 1.4 van 2010 Buisness uitvoering met standaard 2din navigatie met bleutooth e.d. erin gebouwd....

Nu zie ik op internet dat wanneer je nu een Cee'd brooklyn koopt er achteruitrij camera op hetzelfde systeem zit.

Weet iemand welke aansluitingen er op deze radio zitten?? En of ik er een achteruitrij camera bij in kan prikken...

Hoop dat iemand ervaring heeft en kan helpen!

Heb een voorbeeld foto v/d radio bijgevoegd

post-4580-0-48285000-1309630496_thumb.jpg

Geplaatst

Hoi, ik ben nieuw hier en heb een Cee'd SW 1.4 van 2010 Buisness uitvoering met standaard 2din navigatie met bleutooth e.d. erin gebouwd....

Nu zie ik op internet dat wanneer je nu een Cee'd brooklyn koopt er achteruitrij camera op hetzelfde systeem zit.

Weet iemand welke aansluitingen er op deze radio zitten?? En of ik er een achteruitrij camera bij in kan prikken...

Wat ik dus eigenlijk wil vragen, heeft iemand z'n radio wel eens los gehaald.... En welke aansluitingen zijn er dan..... Het liefst met foto.....

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

Hallo Martijn,

Ik heb dezelfde uitvoering als jij.

Ik heb navraag gesaan bij de dealer en zij weer bij KIA Nederland.

Zij gaven mij als antwoord dat het niet mogelijk is om een achteruitrijcamera op dit systeem te installeren.

(zie ook forum over kia ceed met onderwerp achteruitrijcamera).

Groeten

Wam79

Geplaatst

Ik heb een onzichtbare parkeersensor geplaatst, werkt ook prima!!

Maar een parkeersensor is toch niet hetzelfde als een achteruitrijcamera?

En die onzichtbare parkeersensor......heb je die wel weer terug kunnen vinden?;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...