Marjo Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Om aan alle discussies voorbij te gaan zoek ik een trekhaak, al dan niet afneembaar, zonder gezaag aan de bumper. Wie heeft dat, en mag ik dan het merk en type a.u.b. Ik wil dus geen afdekkapje o.i.d. Bij voorbaat dank. ( lekker forum he ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 http://www.trekhaakplaza.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=1_55_343&products_id=3961 Deze ga ik bestellen, misschien een tip. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkk Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Om aan alle discussies voorbij te gaan zoek ik een trekhaak, al dan niet afneembaar, zonder gezaag aan de bumper. Wie heeft dat, en mag ik dan het merk en type a.u.b. Ik wil dus geen afdekkapje o.i.d. Bij voorbaat dank. ( lekker forum he ) Ik heb een Thule afneembare trekhaak bij de dealer laten monteren en zoals je ziet zie je er niets van als de kogel er af is. Geen gezaag in de bumper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts