Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb mezelf aangemeld op dit forum, want ik heb gister mijn Sportage 3 1.6GDI X-ecutive plus pack (kleur sand-track) besteld en ik volg al een tijdje dit forum om mijn keuze te maken voor een nieuwe auto. Mijn nieuwe SP3 komt al volgende week vrijdag, want hij was gelukkig op voorraad.

Ik heb mijn Mazda3 2.0 16v uit 2004 verkocht voor een SP3, omdat ik graag een auto wilde hebben met een hoge instap. Tevens speelde mee dat ik een iets grotere laadruimte wil in verband met kinderen.

Nog meer vragen? stel ze gerust.

Geplaatst

Ik heb mezelf aangemeld op dit forum, want ik heb gister mijn Sportage 3 1.6GDI X-ecutive plus pack (kleur sand-track) besteld en ik volg al een tijdje dit forum om mijn keuze te maken voor een nieuwe auto. Mijn nieuwe SP3 komt al volgende week vrijdag, want hij was gelukkig op voorraad.

Ik heb mijn Mazda3 2.0 16v uit 2004 verkocht voor een SP3, omdat ik graag een auto wilde hebben met een hoge instap. Tevens speelde mee dat ik een iets grotere laadruimte wil in verband met kinderen.

Nog meer vragen? stel ze gerust.

Dag koning

Ik had je gisteren al verwelkomd op dit forum hé.wink.gif

Je zal héééééél tevreden zijn over de opstap, en voor de kinderen is er meer dan plaats genoeg.

Nog een beetje op de tanden bijten en dan kan je ervan genieten...

grtz, Kurt

Gast Angelique
Geplaatst

Welkom :)

Slim om een voorraadauto te nemen, dan heb je er in ieder geval dit jaar nog lol aan :D

Geplaatst

Ik had er niet aan moeten denken dat ik nog 4 tot 6 maanden had moeten wachten op mijn auto :huh:

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...