koning Geplaatst 5 Juli, 2011 Geplaatst 5 Juli, 2011 Ik heb mezelf aangemeld op dit forum, want ik heb gister mijn Sportage 3 1.6GDI X-ecutive plus pack (kleur sand-track) besteld en ik volg al een tijdje dit forum om mijn keuze te maken voor een nieuwe auto. Mijn nieuwe SP3 komt al volgende week vrijdag, want hij was gelukkig op voorraad. Ik heb mijn Mazda3 2.0 16v uit 2004 verkocht voor een SP3, omdat ik graag een auto wilde hebben met een hoge instap. Tevens speelde mee dat ik een iets grotere laadruimte wil in verband met kinderen. Nog meer vragen? stel ze gerust. Quote
smetjesmee Geplaatst 5 Juli, 2011 Geplaatst 5 Juli, 2011 Ik heb mezelf aangemeld op dit forum, want ik heb gister mijn Sportage 3 1.6GDI X-ecutive plus pack (kleur sand-track) besteld en ik volg al een tijdje dit forum om mijn keuze te maken voor een nieuwe auto. Mijn nieuwe SP3 komt al volgende week vrijdag, want hij was gelukkig op voorraad. Ik heb mijn Mazda3 2.0 16v uit 2004 verkocht voor een SP3, omdat ik graag een auto wilde hebben met een hoge instap. Tevens speelde mee dat ik een iets grotere laadruimte wil in verband met kinderen. Nog meer vragen? stel ze gerust. Dag koning Ik had je gisteren al verwelkomd op dit forum hé. Je zal héééééél tevreden zijn over de opstap, en voor de kinderen is er meer dan plaats genoeg. Nog een beetje op de tanden bijten en dan kan je ervan genieten... grtz, Kurt Quote
Gast Angelique Geplaatst 6 Juli, 2011 Geplaatst 6 Juli, 2011 Welkom Slim om een voorraadauto te nemen, dan heb je er in ieder geval dit jaar nog lol aan Quote
koning Geplaatst 6 Juli, 2011 Topic Starter Geplaatst 6 Juli, 2011 Ik had er niet aan moeten denken dat ik nog 4 tot 6 maanden had moeten wachten op mijn auto 1 Quote
truckertje Geplaatst 8 Juli, 2011 Geplaatst 8 Juli, 2011 Welkom en veel plezier met je Sportage Groetjes Marian Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.