Jump to content

Afdekplaat reservewiel

Broosje

Recommended Posts

In de amerikaanse sportages zie ik regelmatig een soort afdekplaat met vakjes boven het reservewiel, dit lijkt me erg handig voor het opruimen van spulletjes. Is zoiets ook in Nederland te krijgen?

Zie dit filmpje

vanaf 1:42.

In de amerikaanse sportages zie ik regelmatig een soort afdekplaat met vakjes boven het reservewiel, dit lijkt me erg handig voor het opruimen van spulletjes. Is zoiets ook in Nederland te krijgen?

Zie dit filmpje

vanaf 1:42.

Nee helaas Broosje.

Bij de preview(modellen) van de SP3 waarmee ze het land door trokken vorig jaar april o.a. in Dordrecht lag dit er ook in, maar daar lag ook een thuiskomertje of het spuitbus-setje in.

Maar hier (in europa) is gekozen voor een volwaardig reservewiel dus het gaat echt niet passen.

Groet.

p.s. To mount this product, you need to find handle on bottom of the

trunk, and open it, you can find a space for this item.

- Before you order this product, please check the bottom of the

truck, and confirm that your car have enough space.

Nee helaas Broosje.

Bij de preview(modellen) van de SP3 waarmee ze het land door trokken vorig jaar april o.a. in Dordrecht lag dit er ook in, maar daar lag ook een thuiskomertje of het spuitbus-setje in.

Maar hier (in europa) is gekozen voor een volwaardig reservewiel dus het gaat echt niet passen.

Groet.

Ok dus met het huidig reservewiel past dit niet, jammer dat kon ik uit het filmpje of foto's niet opmaken. :(