Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

In de amerikaanse sportages zie ik regelmatig een soort afdekplaat met vakjes boven het reservewiel, dit lijkt me erg handig voor het opruimen van spulletjes. Is zoiets ook in Nederland te krijgen?

Zie dit filmpje

vanaf 1:42.
Geplaatst

In de amerikaanse sportages zie ik regelmatig een soort afdekplaat met vakjes boven het reservewiel, dit lijkt me erg handig voor het opruimen van spulletjes. Is zoiets ook in Nederland te krijgen?

Zie dit filmpje

vanaf 1:42.

Nee helaas Broosje.

Bij de preview(modellen) van de SP3 waarmee ze het land door trokken vorig jaar april o.a. in Dordrecht lag dit er ook in, maar daar lag ook een thuiskomertje of het spuitbus-setje in.

Maar hier (in europa) is gekozen voor een volwaardig reservewiel dus het gaat echt niet passen.

Groet.

p.s. To mount this product, you need to find handle on bottom of the

trunk, and open it, you can find a space for this item.

- Before you order this product, please check the bottom of the

truck, and confirm that your car have enough space.

Geplaatst

Nee helaas Broosje.

Bij de preview(modellen) van de SP3 waarmee ze het land door trokken vorig jaar april o.a. in Dordrecht lag dit er ook in, maar daar lag ook een thuiskomertje of het spuitbus-setje in.

Maar hier (in europa) is gekozen voor een volwaardig reservewiel dus het gaat echt niet passen.

Groet.

Ok dus met het huidig reservewiel past dit niet, jammer dat kon ik uit het filmpje of foto's niet opmaken. :(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...