Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dag allemaal,

Tijdens de leden vergadering werd gevraagd of er opnieuw een reisje georganiseerd kan worden, in een vorm van reunie van degene die toen mee gegaan was naar Wales in 2004.

Maar ik kan me ook herinneren dat er toch nog velen die aan mij had gevraagd, of Kia club dit alsnog zou organiseren. Blijkbaar zijn er wel genoeg geintereseerden van de Kia Club zelf, maar omdat ze waren te laat met aanmelding konden ze toen niet mee.

Dus ik wil nu de kans geven aan iedereen, niet alleen de deelnemers van 2004, om nog eens zo'n reisje te maken.

Als ik genoeg aanmelding hebben, dan kan ik dit bij Kia Motors Nederland voorleggen, of ze voor ons iets willen doen. Nee heb je en ja kan je krijgen.

Zelf als Kia Nederland niet willen ondersteunen deze idee, kunnen wij nog andere organisatie zoeken die bereid zijn om dit te regelen.

Ik heb ook contact genomen met Sorento Club in Duitsland, en hun gevraagd of ze belangstelling voor dit reisje, en Sorento club in UK ze zijn geintereseerd om mee te doen. Ik weet zelf nog niet hoe de programma er uit zal zien, ik wil eerst pols hoogte houden hoe veel belangstellenden voor dit idee. Laat me weten per email, of gewoon op dit forum.

MVG

Sheila Mercedes Cornelisz

Posted

Ons lijkt het erg leuk. Hoewel we de vorige niet hebben mee gemaakt, willen we als we de tijd hebben en niet in andere vakantie gepland is en uiteraard de kosten te overzien zijn zeker mee doen.

en dat doen we met 3 personen. en een Sorento.

gr willem, maureen, en nikki

Posted

Ik weet niet wanneer precies, want ik wil eerst weten of er veel belangstelling hierover.

Het maakt niet uit dat jullie de vorige keer niet mee gegaan, het is de bedoeling voor iedereen, dus degene die toen mee deed, en voor iedereen die NU wil mee doen.

Ik moet dit ook met Kia Nederland bespreken, omdat toen die tijd werd begeleidt door Bob de Jong ( ex presentator van de Heilige Koe bij Veronica ) wellicht wil hij weer mee doen.

Vanuit Duitsland heb ik al een aantal email van mensen die graag mee willen komen naar Wales.

Maar in ieder geval leuk dat je snel reageert. Nu de rest nog, kom op mensen, het was toen gezellig, en het kan weer wat worden!!

Ik doe nogmaals een oproep voor de rest van de leden, ZOU JULLIE GEINTERESEERD ZIJN OM MEE TE GAAN, ALS DIT WORD GEORGANISEERD?

HET HOEFT NU NIET GELIJK JE AGENDA TE PAKKEN, EN TE KIJKEN HOE OF WAT, IK WIL NU EERST WETEN OF ER GENOEG BELANGSTELLING VOOR IS. IK KAN WEL EEN DATUM VASTPRIKKEN, MAAR ALS ER GEEN BELANGSTELLING DAN KAN IK DIT OOK NIET BIJ DE KIA NEDERLAND VOORLEGGEN. DUS EERST AANTAL BELANGSTELLENDEN EN DAN AANKLOPPEN BIJ KIA NEDERLAND.

HOE SNEL DIT KAN GEREGELD WORDEN HANGT AF VAN JULLIE REACTIE.

Posted

Het loopt nog niet erg storm. kom op mensen reageren en opgeven.

ik heb wat foto's gezien en dat zag er echt gezellig en goed uit. mooie omgeving.

ik hoop dat er snel animo is.

willem

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...