soulman Posted July 25, 2011 Posted July 25, 2011 hallo in oktober komt er een nieuw type kia soul genaamd de rhytm met heeeel veel veranderingen lager benzine verbruikt van c naar a met andere motor, dezelfde als de sportage heeft, met 6 versnellingen, buitenspiegels met richting aanwijzer eigenlijk te veel veranderingen om allemaal op te noemen, ook uiterlijk is hij op aantal punten veranderd. en ook zijn er veranderingen van het interieur. Quote
Soul Mate Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Hoi soulman, Ik vind dit interessant, waar heb je dit vandaan? Heb je links oid? Ik kan niets vinden over een Kia Soul Rhytm.... Groeten, Soul Mate Quote
soulman Posted August 10, 2011 Author Posted August 10, 2011 Hoi soulman, Ik vind dit interessant, waar heb je dit vandaan? Heb je links oid? Ik kan niets vinden over een Kia Soul Rhytm.... Groeten, Soul Mate Quote
soulman Posted August 10, 2011 Author Posted August 10, 2011 Hoi soulman, Ik vind dit interessant, waar heb je dit vandaan? Heb je links oid? Ik kan niets vinden over een Kia Soul Rhytm.... Groeten, Soul Mate Quote
soulman Posted August 10, 2011 Author Posted August 10, 2011 hallo soulmate ik heb een pdf bestand maar dit was te groot om te uploaden, ik heb er alle text uitgehaald en die bijgevoegd lees dit maar. gr soulman Soul.txt Quote
Soul Mate Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 hallo soulmate ik heb een pdf bestand maar dit was te groot om te uploaden, ik heb er alle text uitgehaald en die bijgevoegd lees dit maar. gr soulman Bedankt!! Quote
Peterrrrr Posted August 14, 2011 Posted August 14, 2011 De nieuwe Soul komt er idd aan ! Is een verbetering t.o.v. het huidige model op ene hoop punten. Ook zakelijk gezien want in de Soul heeft de 1.6 GDi wel 20% bijtelling. Quote
Peterrrrr Posted December 18, 2011 Posted December 18, 2011 De Soul is binnen ! Ziet er goed uit en erg mooi afgewerkt ! Quote
Smart Posted January 7, 2012 Posted January 7, 2012 De prijzen van de gefacelifte Soul zijn bekend! Quote
Recommended Posts