Guest gast Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 hallo allemaal. ik heb een kia picanto van maart 2007 een light model lx. ik kan alleen nergens de deur hendel vinden voor de achterklep om hem van binnen uit te openen!! ik dacht zelf dat die er op zat, en volgens het gebruikers boekje zit het er standaard in.... maar waar?? ik kan zelf maar 2 hendels vinden, links onder het stuur voor de motorkap en links bij de bestuurders stoel 1 om de tank dop te openen.. ik ben benieuwd naar jullie reactie's !!!! groetjes ps: als het zit er toch niet in zit, kan je het er dan nog op laten zetten?? Quote
Rio-man Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Je hebt een lightversie, dus het zal er wel niet opzitten. De light-versie is de meest kale Picanto die hier leverbaar is. Quote
Tazteam Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Ook bij onze uitgebreide EX van 2006 zit GEEN handel om de klep van binnenuit te openen. Dan zal bij de light uitvoering dit ook wel ontbreken. Philip Quote
BaBaCC Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Om te beginnen van harte gefeliciteerd met je aanwinst. Vele plezierige en veilige kilometers ermee. Voor wat betreft een handel om de achterklep van binnenuit te kunnen openen, zit die er bij de Nederlandse Pica's er bij mijn weten niet op. Dus gewoon uitstappen en handbediend aan de achterzijde van de auto open maken! Groeten, Barry Quote
Guest Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Bedankt allemaal!!!!!! tja ik ben liever lui dan moe Groetjes Quote
Rio-man Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Als het op andere modellen wel leverbaar is (zij het in het buitenland), dan zou het geen probleem moeten zijn om zoiets voor je te installeren. Ik denk wel dat het een ?rg dure ingreep wordt, want er moet in elk geval wat meubulair verwijderd worden ?n de vloerbedekking van je Picanto moet eruit om alles netjes weg te werken. Ik denk dat deze ingreep, die je wat mij betreft het beste door de dealer kan laten doen, zo'n 1500 euro gaat kosten inclusief materialen en arbeidsuren. Quote
Tazteam Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Maar je koopt toch geen light uitvoering om zo'n dure extra ingreep aan je auto te laten doen, dan kies ik liever voor airco oid. Philip Quote
BaBaCC Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Dat liever lui dan moe valt te bezien, want hoe je het ook wendt of keert of je de achterklep nu wel of niet van binnenuit opent, je zal toch een keer de auto uit moeten om in de bagageruimte te zijn. Toch?! (geintje hoor!). Ik snap je punt! Groeten, Barry Quote
Tazteam Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Ik heb even het instructieboekje nogmaals bestudeerd, en zie idd op de inleidende foto met uitleg over "overzicht interieur" een hendel staan voor achterklepontgrendeling. Ik heb even voor de duidelijkheid nog even gekeken, misschien zit hij er toch wel , maar helaas GEEN hendel. Verder gezocht naar de omschrijving in de handleiding hierover: NIETS Hoe wat verder: don't shoot me, ik weet het ook niet. Philip Quote
Rio-man Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Dat liever lui dan moe valt te bezien, want hoe je het ook wendt of keert of je de achterklep nu wel of niet van binnenuit opent, je zal toch een keer de auto uit moeten om in de bagageruimte te zijn. Toch?! (geintje hoor!). Ik snap je punt!Groeten, Barry Buiten dat: Je zal hem toch ook ooit weer dicht moeten doen Quote
BaBaCC Posted March 29, 2007 Posted March 29, 2007 Hij is leuk Rio-Man hahaha. Dat ze daar nou niet iets op vinden. Een klein opgevouwen ventje achter in de bagageruimte die op commando de klep weer dicht trekt of zoiets. Groeten, Barry Quote
Tazteam Posted March 29, 2007 Posted March 29, 2007 Hij is leuk Rio-Man hahaha. Dat ze daar nou niet iets op vinden. Een klein opgevouwen ventje achter in de bagageruimte die op commando de klep weer dicht trekt of zoiets.Groeten, Barry Wordt de kleine kofferbak nog kleiner Philip Quote
Recommended Posts