Milkybeige Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Even voorstellen, wij zijn sinds vandaag lid omdat wij op 20 mei een nieuwe Kia Picanto 1.2 Comfort Pack, Milky Beige hebben besteld. Het lijkt ons leuk onze ervaringen met andere Kia rijders te delen. Op dit moment is er absoluut nog niet bekend wanneer de Picanto komt, de dealer doet daar erg vaag over. Zij weten het denk ik ook niet, en zijn afhankelijk van wat er "op zee" staat. Zou eerst eind juni binnenkomen, toen begin juli, toen eind juli.........enfin, zo kan ik nog wel doorgaan, maar hij staat in ieder geval in backorder, dus wachten wij geduldig af, we hebben geen haast, het is voor ons een 2e auto, dus een luxe, en ik gebruik nu nog maar even de motor. Ik hoop wel dat de Picanto voor het slechte weer komt, dus niet later dan september! Zijn er nog meer Milky Beige rijders op het forum aanwezig???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Hoi, welkom op het KIA clubforum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts