rvp72 Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 Hoi, Ik ben Raymond en sinds 2 augustus ben ik een (lease) Sportage rijder. Na jaren opel, volkswagen en renault gereden te hebben de keuze laten vallen op de nieuwe Sportage. De laatste 3 lease auto's waren allemaal hoge zit en ja de nieuwe Kia Sportage was 1 keer zien en verkocht zijn. Ik rij een Sportage 1.6 GDI 99kW Ecodynamics X-ecutive Opties: * Plus Pack * Navigation Pack * Color Pack Orange Accessoires : * Trekhaak Thule afneembaar + kabelset 13 polig * Skidplate voor & achter * Parkeerhulp voor met 4 sensoren Foto's zijn in de garage te vinden : KIA Sportage (2011) Na 5 dagen al de eerste schade door een aanrijding met een duif (foto bijgevoegd), dus komende week een nieuwe motorkap laten plaatsen. Voor de rest op en top tevreden .... echt een super bak. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.