petrareur Posted August 14, 2011 Posted August 14, 2011 Dag allemaal, Wij staan op het punt om een Kia Sportage Active uit 2007 te kopen, maar zouden graag van andere rijders willen horen of dit een juiste keus is. Het verbruik lijkt redelijk hoog. We rijden nu een Opel Zafira, waar we veel onderhoudsproblemen mee hebben. Is de Kia een betrouwbare auto? Dus onderhoudsvriendelijk? We hebben niet veel verstand van auto's, maar vallen puur door het uiterlijk op deze auto. En het gaat tenslotte om de inhoud We hopen dat jullie dit snel lezen, aangezien onze proefrit morgen plaats gaat vinden. Kom maar op met jullie tips! Groeten Petra Quote
Robbie J Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 Misschien even te laat, maar toch even mijn reactie........ Ik rij al meer dan 10 jaar in Kia's. Altijd nieuw gekocht. Eerst twee maal een Carens en nu een Sportage excutive uit 2008. Voor die tijd altijd nieuwe auto's gereden (Volvo, Ford Mondeo, Skoda octavia etc.) Zo'n 10-12000km/jaar. Niet veel dus ....... Een auto moet voor mij vooral betrouwbaar zijn! Met de betrouwbaarheid vande Kia voorgangers was ik niet blij. Bij iedere auto moest ik wel enkele male tussen de beurten door de garage bezoeken vanwege een probleem(pje). Met de Kia's echter nooit! Bovendien moet ik een stabiele en goede caravantrekker hebben. Ook dat ging met de Kia's naar volle tevredenheid. Ik heb nu mijn huidige Sportage ingeruild voor een nieuwe........ Mijn advies is dus Doen die Kia! Quote
Recommended Posts