Vozzie Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Dag allemaal Mijn naam is Nick Devos en ik woon in Kortrijk, België. Ik ben getrouwd en heb 1 zoon. Beroepshalve werk ik samen met mijn vrouw in ons eigen vertaalbureau, No Problem. Ik moet bekennen dat ik momenteel nog geen Kia-eigenaar ben maar ik heb wel degelijk plannen in die richting. Daarom kom ik hier maar eens een kijkje nemen... Groeten Vozzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Hoi Vozzzie, Welkom op het Kia clubforum Gewoon doen hoor, zo'n Kia kopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ysie Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Hey, Ik werk in de streek waar jij woont. Eerst eens een lange testrit meedoen en dan pas beslissen. Is te zien van welk merk je komt. Ik kom van een Mercedes van 4 jaar oud en tot op heden( heb hem nog niet) nog altijd heel tevreden van mijn beslissing. Prijskwaliteit top. Is het bij Vanneste dat je gaan kijken bent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts