join Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 hallo We hebben sinds 2003 een kia rio 1.5 ls Hier al ontzettend veel problemen mee gehad kapotte dynamo,kapotte deurvergrendeling, lekkende ruitensproeier achter,kapotte achteruitverwarming ,zoemend geluid abs enz enz Nu ging ik gisteren de auto wassen bladderd de lak van de deurgrepen achter af Nu is mijn vraag hebben er hier meer kia bezitters last van John Quote
Rio-man Posted April 14, 2007 Posted April 14, 2007 Ik heb hier ook wel wat last van ja. Kijk even in je instructieboekje of je nog lakgarantie hebt. Volgensmij loopt deze garantie 5 jaar, maar dat durf ik niet met zekerheid te stellen. Als de garantie niet meer loopt, zou ik hem niet naar de dealer maar naar Alacar schadeherstel brengen. Zij zijn stukke goedkoper als de dealer ?n mengen de kleur op basis van de kleur welke al op de auto zit. De dealer mengt 9 van de 10 keer de kleur op wat er in het boekje staat. Zo krijg je dus kleurverschillen. Quote
Recommended Posts