whitepicanto Geplaatst 1 September, 2011 Geplaatst 1 September, 2011 hallo ik heb een paar maanden geleden de nieuwe picanto gekocht en 3 weken later andere velgen laten monteren dus de auto ligt nu iets hoger,nu is mijn vraag eigelijk waar ik verlagingsveren kan bestellen want ik zelf kan ze niet vinden ik ben ook al bij de dealer geweest en die kon ze ook niet vinden misschien kunnen jullie mij helpen groeten sven schluter Quote
Frietbakker Geplaatst 4 September, 2011 Geplaatst 4 September, 2011 Hou er rekening mee dat je snelheidsmeter niet meer de juiste snelheid aangeeft aangezien de afrolomtrek van de te hoge band-velg combi groter is. Hou er tevens rekening mee dat het monteren van enkel verlagingsveren je schokdempers geheid om zeep gaat helpen en dat is dan geen garantie. Je kan natuurlijk ook de originele veer demonteren en er een winding van af slijpen. Slimmer nog: monteer een 195/40R16 op een 16" Borbet LV4 en gooi die eronder, ben je helemaal het heertje en je kan verder alles standaard laten. Quote
whitepicanto Geplaatst 4 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 September, 2011 ik ben bang dat een 195 breed niet gaat passen Quote
Frietbakker Geplaatst 4 September, 2011 Geplaatst 4 September, 2011 Gaat zonder problemen, is hier al in de praktijk gebracht Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.