Plazaboy Geplaatst 10 September, 2011 Geplaatst 10 September, 2011 NU OOK IN 3D: Kia Rio Autowereld.be Kia-nieuws uit de marge: de Rio verwelkomt een driedeursversie en de Soul geniet een facelift. De achterwielaangedreven vierdeurscoupé die gewoon GT heet, ... op de link http://www.autowereld.be/2011/09/09/nu-ook-in-3d-kia-rio/# foto kia Rio 3deurs en info Quote
MauS Geplaatst 15 September, 2011 Geplaatst 15 September, 2011 Plazaboy wat is ie mooi he ? de nieuwe 3 deurs: Ik dacht dat die ergens in 2012 zou komen ? en ze willen ook een GTI variant uitbrengen toch ? een zeer leuke vervanger over 2-3 jaar voor mijn picanto (2011 3 deurs) het klinkt heel gek maar ik ben zo ontzettend Fan van Kia geworden, het hele "image" vind ik geweldig! de prijzen en de kwaliteit dat doen ze echt zo ontzettend goed en nu met de huidige en toekomstige modellen, echt fantastisch! Quote
MauS Geplaatst 26 September, 2011 Geplaatst 26 September, 2011 Wat vinden jullie ? ik vind het raampje achter wat vreemd... had naar mijn idee wat groter gemogen meer door naar achter zeg maar.. verder wel gaaf! en mooie grote deuren 5 deurs is wel meer praktisch en vind de 5 deurs al erg mooi! Vind deze Amerikaanse 5 deurs uitvoering ook wel gaaf met die Oranje knipperlichten Achterzijde 5 deurs: best dik! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.