Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij zijn ook al ingeschreven als lid, alleen staan we nog niet op de lijst, en ik denk als de Picanto zo zal blijven verkopen dat er snel meer mensen ingeschreven gaan worden, hoop ik.

Nu is de Kia club nog echt een groep van Sorento rijders, en als jij je nu ook inschrijft zijn er in ieder geval al 2 Picanto's geregistreerd.

Geplaatst

Is misschien wel leuk ja, haha, nog maar 2 Picanto's dan. Krijg je ook iets van een clubblad ofzo?

Dan is er straks een of andere meeting, staan we daar met z'n 2en.. hahaha. :D:shock::wink:

Sorry, ben HEEL vrolijk nu ik mijn Picanto gezien heb :D

Geplaatst

Maartje,

Uiteraard zijn er in hoofdzaak nog alleen Sorentorijders lid. Dit komt omdat Kia is gaan groeien met de komst van de Sorento. Hier was natuurlijk veel belangstelling voor en uit deze groep is een club ontstaan.

Nu Kia veel andere interessante modellen op de markt brengt, zou het leuk zijn als deze rijders van Picanto, Cerato, Rio en alle andere modellen, lid zouden worden van de Kia Club Nederland.

De club is er voor ingericht. Er is bij de oprichting in maart 2004 rekening gehouden met een algemene commissie, die de belangen van de andere modellen moet gaan behartigen. We denken hierbij aan ontmoetingsdagen, puzzelritten, beursbezoeken, technische dagen, enz, enz.

Nu is er een bestuur en een 4WD evenementencommissie gericht op terreinrijden en onverhard rijden. Deze commissie is momenteel ook voor de andere Kia rijders bezig. Dit moet in de toekomst dus veranderen. Uiteraard moet er natuurlijk wel belangstelling voor zijn en moet men natuurlijk wel lid worden van de club.

Daarom willen wij de lidmaatschapskosten verlagen, waardoor iedereen makkelijker lid kan worden. Men gaat dan wel betalen voor bijeenkomsten en evenementen, maar men heeft dan wel de vrije keus zonder verplichtingen. Binnenkort zal ik hierover terug komen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Oke, ben lid!! Ik heb geen verstand van auto's, maar het lijkt me wel gaaf en gezellig!! Hopelijk komen er nog meer Picanto's bij, nu zijn het er nog maar 2. TazTeam, jij staat nog niet op de ledenlijst?

Geplaatst

Tazteam is lid. Onze lijst zijn we aan het bijwerken. Zal binnenkort volledig aangepast worden op de website. Hadden wat kleine probleempjes hiermee. Is nu voor 99 procent opgelost. Exuses hiervoor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...