Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, ik woon in belgië, ik heb de dag na autosalon in Brussel (15 januari denk ik) de nieuwe sportage 1.7cdi hybride besteld - pearl black en panoramisch dak

binnen 3 dagen wacht ik exact al 8 maand :( (hoewel ik 1 van de gelukkigen ben zei hij :blink:) Maarn mijn sportage is reeds geproduceerd en is nu ongeveer op weg naar de garage ;))

mijn vorige auto was een oude kapotgereden mondeo clipper.

Mijn dealer zei eerst dat het 5 of 6 maand kon duren maar niet langer.. De hybrides zijn een enorm succes en de fabrikant kan niet volgen... laat staan de leveringen..

Maar goed, ik wist zeker dat ik nog wat kleine kosten mocht spenderen zodat ik 6 maand (ongeveer) nog naar mijn werk kon rijden. Helaas is mijn auto,vorige maand, gesneuveld op de baan.. piston kapotgetrokken, per total dus.

Ik heb uiteindelijk een overeenkomst kunnen sluiten met mijn dealer om een soort van vervangwagen te krijgen totdat ik de kia heb. nu rijd ik met een kia rio 2006 110 pk diesel en ik geniet er nu al van !

Ik ben ook van plan om andere velgen te kopen met winterbanden, pictures will follow

grts

Guest Angelique
Posted

We can't wait :)

Welkom op het KIA clubforum....al 8 maanden in de wachtkamer, dan ben je echt een geluksvogel :D er is een geheel lotgenotentopic in het kader van...gedeelde smart....schijnt minder erg te zijn :)

Posted

.........er is een geheel lotgenotentopic in het kader van...gedeelde smart....schijnt minder erg te zijn :)

Welkom op het forum Brecht.

Ik deel alleen niets!;)

Guest Angelique
Posted

Welkom op het forum Brecht.

Ik deel alleen niets!;)

Gedeelde smart...geen delende Smart...subtiel verschil. Het ene doe je zelf, het ander wordt je aangedaan :D