brecht_dronge Posted September 12, 2011 Posted September 12, 2011 Hallo, ik woon in belgië, ik heb de dag na autosalon in Brussel (15 januari denk ik) de nieuwe sportage 1.7cdi hybride besteld - pearl black en panoramisch dak binnen 3 dagen wacht ik exact al 8 maand (hoewel ik 1 van de gelukkigen ben zei hij ) Maarn mijn sportage is reeds geproduceerd en is nu ongeveer op weg naar de garage ) mijn vorige auto was een oude kapotgereden mondeo clipper. Mijn dealer zei eerst dat het 5 of 6 maand kon duren maar niet langer.. De hybrides zijn een enorm succes en de fabrikant kan niet volgen... laat staan de leveringen.. Maar goed, ik wist zeker dat ik nog wat kleine kosten mocht spenderen zodat ik 6 maand (ongeveer) nog naar mijn werk kon rijden. Helaas is mijn auto,vorige maand, gesneuveld op de baan.. piston kapotgetrokken, per total dus. Ik heb uiteindelijk een overeenkomst kunnen sluiten met mijn dealer om een soort van vervangwagen te krijgen totdat ik de kia heb. nu rijd ik met een kia rio 2006 110 pk diesel en ik geniet er nu al van ! Ik ben ook van plan om andere velgen te kopen met winterbanden, pictures will follow grts Quote
Guest Angelique Posted September 12, 2011 Posted September 12, 2011 We can't wait Welkom op het KIA clubforum....al 8 maanden in de wachtkamer, dan ben je echt een geluksvogel er is een geheel lotgenotentopic in het kader van...gedeelde smart....schijnt minder erg te zijn Quote
Smart Posted September 12, 2011 Posted September 12, 2011 .........er is een geheel lotgenotentopic in het kader van...gedeelde smart....schijnt minder erg te zijn Welkom op het forum Brecht. Ik deel alleen niets! Quote
Guest Angelique Posted September 12, 2011 Posted September 12, 2011 Welkom op het forum Brecht. Ik deel alleen niets! Gedeelde smart...geen delende Smart...subtiel verschil. Het ene doe je zelf, het ander wordt je aangedaan Quote
Recommended Posts