waldo Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Ik ben zeer benieuwd waar de update van de in nov. 2010 uitgebrachte Kia Sportage fabriekingebouwde navigatiesysteem blijft. De nieuw uitgebrachte auto wordt geleverd met een navigatie kaart van augustus 2009. Alle nieuwe wegen in Europa en wijzigingen sinds 2009 zijn niet verwerkt. Voorbeeld: Bij de eind 2009 opgeleverde Hogt bij Eindhoven wordt iedereen met de Kia navigator die de situatie niet kent ram de verkeerde kant opgestuurd Als je van Maastricht komt zegt eva dat je links moet aanhouden om naar Antwerpen te rijden. Vervolgens ga je dan naar Den Bosch. Leuk he, dan kan je bij pas bij Ekkersrijt omdraaien. Ik vraag me af hoeveel Kia navigator rijders hiervan last hebben? Dit zou Kia zich aan mogen trekken!! Quote
Smart Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 De kaarten zijn van Navteq en worden daarmee niet door Kia onderhouden. Ik zie trouwens dat je gepost heb in de verkeerde Sportage afdeling. Dit is meer geschikt voor de Sportage 3 afdeling waar al een topic is over navigatie. Quote
HellRaver Posted November 6, 2011 Posted November 6, 2011 Ik ben inmiddels een poll gestart als IEDEREEN deze in wil vullen dan kunnen we het makkelijk inventariseren. Inventarisatie kaartversie navigatie Alvast bedankt! Quote
Recommended Posts