Lesch Posted September 17, 2011 Posted September 17, 2011 Hoi, Even voorstellen: Ik ben Leon uit Barendrecht, ik was al een tijdje op zoek naar een kleinere nieuwe auto maar kon maar niet kiezen en toen kwam de kennismaking met de nieuwe picanto en plots was de keuze zo gemaakt. Dit wordt mijn eerste auto van het merk Kia. De proefrit met deze leuke auto was in ieder geval geen tegenvaller, ik wacht al enige maanden en zit dus met smart te wachten....ben wel heel benieuwd Quote
Frietbakker Posted September 17, 2011 Posted September 17, 2011 Hallo Lesch, welkom op het forum ! Kun je ons alvast mededelen welke uitvoering en kleur je besteld hebt ? Quote
Guest Angelique Posted September 17, 2011 Posted September 17, 2011 Hoi Leon, Welkom op het Kia clubforum Quote
Lesch Posted September 17, 2011 Author Posted September 17, 2011 Hallo Lesch, welkom op het forum ! Kun je ons alvast mededelen welke uitvoering en kleur je besteld hebt ? Hoi, Bedankt, ik heb de 1.2 met comfort/Exterior en Style pack besteld en in de kleur Titanium Sliver gr. Quote
truckertje Posted September 18, 2011 Posted September 18, 2011 Hoi Leon, Welkom en heel veel sterkte met het wachten op je picanto. Groetjes Marian Quote
Recommended Posts