BlackKia Posted September 23, 2011 Posted September 23, 2011 Vandaag heeft mijn vrouw haar nieuwe Kia Rio 2011 opgehaald. Hiervoor nooit eerder Kia gereden. Wat een mooie auto! Direct op de 1e dag dat hij bij de dealer stond bekeken, gereden en besteld. De bestelde configuratie stond op de boot en daardoor kon zij vandaag haar nieuwe auto ophalen. Ik post van het weekeinde wel even pics. Nog even uitzoekn hoe hier het forum werkt (onderschrift aanpassen, foto's e.d.). Ik hoop hier ervaringen en kennis te brengen en te halen. Groet, Joep Quote
Guest Angelique Posted September 23, 2011 Posted September 23, 2011 Hoi Joep en mevrouw Joep, Gefeliciteerd met de nieuwe Rio en welkom op het KIA clubforum Quote
BlackKia Posted September 24, 2011 Author Posted September 24, 2011 Foto's zijn toegevoegd in de "garage" op het forum. Quote
betominice Posted September 24, 2011 Posted September 24, 2011 Hoi Joep enne die mevrouw die er natuurlijk in gaat rijden het blijft een mooie toet veel plezier ermee Quote
Recommended Posts