sharky Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Wanneer ik de geluidsinstellingen van de radio instel (bas en treble) dan blijven deze na het afzetten van de motor niet bewaard in het geheugen. Alle instellingen staand dan weer "standaard" ingesteld. Zie ik iets over het hoofd bij het instellen? Het gaat om de radio/NAV combinatie in de X-clusive. Quote
Ysie Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Als je veranderingen aanbrengt moet je eerst bevestigen, als je terug keert naar vorige scherm na aanpassing slaat hij niets op. Heb er zelf 10 min mee geprutst . Quote
sharky Geplaatst 29 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2011 Als je veranderingen aanbrengt moet je eerst bevestigen, als je terug keert naar vorige scherm na aanpassing slaat hij niets op. Heb er zelf 10 min mee geprutst . Hoe bevestig je de instellingen? In het instelscherm van oa. treble en bas vind ik dat ni Quote
sharky Geplaatst 29 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2011 Als je veranderingen aanbrengt moet je eerst bevestigen, als je terug keert naar vorige scherm na aanpassing slaat hij niets op. Heb er zelf 10 min mee geprutst . Hoe bevestig je de instellingen? In het instelscherm van oa. treble en bas vind ik dat niet. Quote
Ysie Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Voor je uit het menu audio gaat moet je onderaan op OK klikken ipv. op de pijltjes rechtsboven om vorig scherm te nemen. . Hou me eens op de hoogte als het gelukt is? Quote
sharky Geplaatst 30 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 30 September, 2011 Voor je uit het menu audio gaat moet je onderaan op OK klikken ipv. op de pijltjes rechtsboven om vorig scherm te nemen. . Hou me eens op de hoogte als het gelukt is? Het is gelukt! Je gaat van het betreffende instelscherm terug naar het voorgaande scherm en daar vind je de OK optie. Sinds gisteravond blijven de geluidsinstellingen behouden! Bedankt voor de tip. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.