Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

2.0 crdi begrenst op 200 km/h

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het zal waarschijnlijk over een 186 pk versie gaan.

Nee hoor, even het topic doorspitten. Het gaat niet over de 184pk versie

Geplaatst

Het gaat er over de BENZINE 2.0 en niet de CRDi. De meesten schrijven dat hun CRDi niet boven de 180 Km/u komt.

Geplaatst

Wilde bericht nog veranderen maar gaat niet meer. DUS:

Er is er één die schrijft dat zijn CRDi 136 pk, AWD, bij 200 Km/u wordt 'afgeremd'. Ik vermoed dat hij deze snelheid in de steile bergaf met stormwind in de rug haalt want de meesten komen niet boven de 180 - 185 Km/u.

Geplaatst

Wij hebben de onze nog niet "getest" wat topsnelheid betreft, maar ik geloof de snelheid die in het boekje vermeld wordt.

Zie hieronder:

post-3667-0-26879800-1318084454_thumb.jpg

Ik kan de Duitse tekst niet lezen omdat ik geen account heb op dat forum, maar ik vind het heel twijfelachtig dry.gif, tenzij het misschien gaat om een getunede wagen...

Geplaatst

Wilde bericht nog veranderen maar gaat niet meer. DUS:

Er is er één die schrijft dat zijn CRDi 136 pk, AWD, bij 200 Km/u wordt 'afgeremd'. Ik vermoed dat hij deze snelheid in de steile bergaf met stormwind in de rug haalt want de meesten komen niet boven de 180 - 185 Km/u.

Die van mij haalt het wel degelijk, het duurt even maar hij haalt het wel.

Geplaatst

Wind in de rug, zon in de knalpijp....!:lol:

Zo voelt het wel iig :D :D :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...