Brooklyn Posted October 21, 2011 Posted October 21, 2011 Hallo even voorstellen. Ik ben Cor een 60+ uit het Friese Haagje. Na 5 1/2 jaar een Ford focus wagen te hebben gereden,wat overigens een prima auto is, zijn wij overgestapt op een nieuwe Kia venga brooklyn. Tijdens een proefrit viel ons op dat deze auto een vrij hoge zit heeft en behoorlijk stil is,ook de been en hoofd ruimte is goed. Kort gezegd een prima auto voor ons tweeën,met genoeg ruimte voor 4 personen. In het voorjaar even een trekhaak laten monteren voor een fietsenrek en klaar is Cor,en zijn vrouw. En heb ik mij aangemeld op het forum. Quote
Wimis on Posted October 21, 2011 Posted October 21, 2011 Hallo Cor en zijn vrouw Welkom op dit forum en veel plezier met de Venga. Quote
Guest Angelique Posted October 21, 2011 Posted October 21, 2011 Hallo cor en mevrouw Cor, Gefeliciteerd met de nieuwe Venga en welkom op het KIA clubforum Quote
Smart Posted October 21, 2011 Posted October 21, 2011 Welkom Cor & mevrouw Cor op het forum! Veel en veilige km's toegewenst in je nieuwe aanwinst. Foto's worden hier gevroten, dus we verwachten nog wel een paar trotse plaatjes......! Quote
betominice Posted October 21, 2011 Posted October 21, 2011 Welkom Cor en uw wederhelft Ik wens je vele veilige kilometers en veel plezier op het forum Quote
Recommended Posts