Jmtpes Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Hoi allemaal, Op 1november jongstleden kon ik eindelijk samen met mijn vriendin onze nieuwe Kia picanto ophalen. Ik rij vaak in een Toyota aygo en Mazda 5. Ik ben nu zeer benieuwd of Kia ook kan aansluiten bij de Japanners Ik heb een zwarte picanto 1.0 comfort pack alloy. Ik ben een leek wat betreft autos maar dankzij dit forum ben ik heel wat wijzer geworden. Ik hoop binnenkort weer wat te posten Gr, Jim Quote
Gast Angelique Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Hoi Jim, Gefeliciteerd met je nieuwe Picanto en welkom op het KIA clubforum Quote
Jmtpes Geplaatst 7 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2011 mijn galaxy black picanto Quote
Smart Geplaatst 7 November, 2011 Geplaatst 7 November, 2011 Het is inderdaad een kleur uit een ander sterrenstelsel......! Mooie auto, kun je trots op zijn! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.