snowflake Posted July 3, 2007 Share Posted July 3, 2007 Hallo ik ben nieuw op het forum en heb net mijn kia (grijs met zwart leder interieur)nu mijn vraag is zijn de deurhendels niet in het chrome op een executive want de mijne zijn in het zwart en ziet er echt goedkoop uit misschien heeft de verkoper ze gewisseld met een andere daardoor mijn vraag . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted July 3, 2007 Share Posted July 3, 2007 Bij mijn weten zijn ze allemaal gewoon zwart. Kijk hier maar even, hier kun je de chromen accenten kopen: http://www.mijnwinkel.nl/servlets/doDepartmentArticleList;jsessionid=E93D9BDD48986C438A9756C9F41139CB?__stateless=E93D9BDD48986C438A9756C9F41139CB& Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundy Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Klopt wel , kom net van de Kia dealer en daar stonden Kia Sportage met verchroomde deur openers (binnen kant ) Zij los leverbaar volgens dealer, gaat de prijs voor nalevering opvragen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts