chrichri Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Vrijdagmorgen leuke verrassing bij het naar buiten komen uit ons huis:angry: .De nacht ervoor was er veel wind geweest en bleek mijn buur zijn basketpaal en ring en wat er ook allemaal opzit naar beneden gevallen.Gelukkig was er mijn Sportage op onze oprit om die tegen te houden of die paal lag op de grond .Resultaat: een deuk van 30cm lang op de motorkap,juist boven het rooster.Mijn buur was gegeneerd maar kan er eigenlijk ook niet veel aan doen.Normaal wordt alles geregeld met zijn familiale verzekering.Mijn vraag is nu: laat ik best een nieuwe motorkap plaatsen of laat ik deze herstellen door een koetswerkhersteller?Verzekeringsmaatschappijen betalen niet graag uit dus zullen die wel liefst het goedkoopste willen maar moet ik daar tevreden mee zijn of houd ik voet bij stuk en eis ik het duurste(wat misschien maar normaal is want de wagen is nog maar vijf maand oud).Wat zouden jullie doen? Quote
Djake Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 Vrijdagmorgen leuke verrassing bij het naar buiten komen uit ons huis:angry: .De nacht ervoor was er veel wind geweest en bleek mijn buur zijn basketpaal en ring en wat er ook allemaal opzit naar beneden gevallen.Gelukkig was er mijn Sportage op onze oprit om die tegen te houden of die paal lag op de grond .Resultaat: een deuk van 30cm lang op de motorkap,juist boven het rooster.Mijn buur was gegeneerd maar kan er eigenlijk ook niet veel aan doen.Normaal wordt alles geregeld met zijn familiale verzekering.Mijn vraag is nu: laat ik best een nieuwe motorkap plaatsen of laat ik deze herstellen door een koetswerkhersteller?Verzekeringsmaatschappijen betalen niet graag uit dus zullen die wel liefst het goedkoopste willen maar moet ik daar tevreden mee zijn of houd ik voet bij stuk en eis ik het duurste(wat misschien maar normaal is want de wagen is nog maar vijf maand oud).Wat zouden jullie doen? Sowieso een nieuwe motorkap !!! Waarschijnlijk zal je ook wel een omnium hebben waar je eventueel kan op terugvallen. Quote
cobus Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 Als ik de kues zou hebben zou ik voor nieuw gaan Gr Cobus Quote
chrichri Posted November 5, 2011 Author Posted November 5, 2011 Ik denk dat ik ook ga voor een nieuwe motorkap.Wil hem sowieso in de staat dat hij was.Ik hoop alleen dat de nieuwe motorkap voorradig is en dat ze niet rechtstreeks uit de fabriek moet komen.Anders kan ik wachten zoals sommigen hier nog op hun nieuwe wagen zitten te wachten . Quote
rvp72 Posted November 6, 2011 Posted November 6, 2011 Absoluut gaan voor een nieuwe. Ik had (nadat ik de auto pas 5 dagen had) een aanvaring met een duif. Resultaat een flinke deuk. Bij het schade herstelbedrijf werd gelijk al gezegd dat ze die niet gingen repareren want dat zou zonde zijn. Quote
Recommended Posts