Rob_W Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Hi Kia rijders, Ik zal me even voorstellen: Rob_W. Ik twijfel momenteel nog of ik voor de nieuwe Rio zal kiezen, of toch een andere auto (Punto Evo). Ze hebben beide hun voors en tegens. Kan nooit kwaad om hier al eens even te koekeloeren, dacht ik zo. Kan iemand mij vertellen wat de levertijd van de nieuwe Rio ongeveer is? Alvast bedankt! Groeten Rob Quote
Guest Angelique Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Hoi Rob, Welkom op het KIA clubforum "Lastige keuze". Rio of Pevo....ik zeg verder niks, anders rukken ze hier mijn kop eraf Quote
Jmtpes Posted November 9, 2011 Posted November 9, 2011 Hoi Rob, Doe maar Rio! Aangezien je toch op een Kia forum zit Ik heb mijn picanto binnen 5 dagen gekregen! Mijn dealer had voldoende picanto's en rio's op voorraad. Ik denk ook dat bij jouw (toekomstige) Rio de levertijden acceptabel zijn. Tenzij jij een rio wilt met specifieke opties! Quote
Recommended Posts