Otnacip Posted December 2, 2011 Posted December 2, 2011 Hallo, Otnacip stelt zich voor: Zojuist een zwarte Picanto 3-D besteld. Comfort en Exterior pack, 1.25 CVVT. Ik schijn bij de dealer de 1e te zijn die ESP meebesteld heeft ??? Er was niets passends op voorraad, dus een nieuwe bestelling in Korea. Levertijd 4 mnd! Dat was ff een tegenvaller. Mja, toch maar gedaan. Eerder 9 jaar met Alto's gereden, maar de nieuw Picanto is toch een heel stuk beter dan de Alto. Ik hoop dat de 4 mnd levertijd een beetje meevallen. Misschien wordt het iets korter. Duimen maar. Groeten! Quote
Guest Angelique Posted December 7, 2011 Posted December 7, 2011 Welkom op het Kia clubforum Sterkte met wachten Quote
Otnacip Posted December 11, 2011 Author Posted December 11, 2011 Bedankt! Het wachten zal niet meevallen! Gelukkig zit ik niet zonder. Kom ik toch droog en warm de winter door. Quote
truckertje Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 Welkom veel plezier alvast met je nieuwe aanwinst en veel sterkte met het wachten erop. Groetjes Marian Quote
Recommended Posts