riodriver Geplaatst 8 December, 2011 Geplaatst 8 December, 2011 ik het begin en wat ik ook hier las .....geen voetverwarming zoals ook bij mijn rio. ennnn sinds vandaag werkt het ineens perfect. dus asje te veel vet ofzo waardoor het niet wil misschien. Quote
Remko .me Geplaatst 9 December, 2011 Geplaatst 9 December, 2011 Als je even uitlegt wat je bedoeld.... ? Quote
riodriver Geplaatst 9 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 December, 2011 ik het begin en wat ik ook hier las .....geen voetverwarming zoals ook bij mijn rio. ennnn sinds vandaag werkt het ineens perfect. dus asje te veel vet ofzo waardoor het niet wil misschien. ik had gelezen op het forum dat sommige mensen geen verwarming naar de voeten heeft,en idd ik had het ook niet. maar ineens werkte de verwarming wel dus waarschijnlijk moet de klep inlopen. Quote
Remko .me Geplaatst 9 December, 2011 Geplaatst 9 December, 2011 Inlopen is bij mij al lang gebeurd....... 8000km werkt nog niet hier hoor. Quote
PasVanE Geplaatst 22 Januari, 2012 Geplaatst 22 Januari, 2012 hahahah... net als je auto wassen en 200 rijden om hem droog te krijgen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.