Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allen,

Vorige week hebben wij een nieuwe Kia Rio, superpack, Bright Silver, in bestelling gezet bij de KIA-dealer in Halsteren.:D

We hebben gekozen voor een 1.2 benzine versie gezien het feit dat de wegenbelasting er over 2 jaar toch echt weer op komt en we net op de grens

zitten qua kilometers (voordeel diesel tov benzine).

Heel goed en vriendelijk geholpen bij deze dealer en ook een super prijs gekregen voor onze 'oude' Renault Twingo uit 2004, welke bij de Renault dealer 1500,- minder waard was!:blink:

Mijn vriend gaat in mijn mooie Seat Ibiza diesel ecomotive van augustus 2010 rijden (ook eigenlijk nog net nieuw :wub:-_- ) en ik ga in de nieuwe Rio rijden.

Eens kijken of ik nog benzine kan rijden, want na ruim een jaar diesel rijden moest ik toch even slikken tijdens de proefrit in de nieuwe Rio 1.2 benzine.

Ben heel benieuwd hoe deze nieuwe auto ons zal gaan bevallen, of ik spijt ga krijgen van mijn switch van diesel naar benzine en nog benieuwder naar de levertijd! De dealer kon ons vertellen dat de geschatte levertijd rond februari 2012 zou liggen...best nog een tijdje wachten helaas :( maargoed, dan hebben we ook wat als het goed is!

Voor alle ook nieuwe Rio-rijders; veel rijplezier! Dat we er maar geen spijt van gaan krijgen!:lol:

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi Joyce,

Grappig die combi, "Ibiza / Rio" wij waren eigelijk net zelf aan het kijken naar een Ibiza .(aangezien we een paar maanden geleden een Alhambra hebben besteld) leek dat ons kwa aanschaf (deal) wellicht voordeel op te leveren. Maarja als je de Rio en Ibiza gaat vergelijken dan oogt de Rio wel een tikkie strakker en kompleter ... Eigelijk is ie gewoon veel leuker .. :innocent:

De ibiza stuurt wel beter (echt duits) want het is een vw Polo kloon en dat rijdt gewoon goed.. Maar het oog wil ook wat ....

veel plezier straks met jullie nieuwe aanwinst ! Wij kunnen het jullie morgen gaan vertellen :wink: dan halen we hem op .

gr Kiaatje

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd!

Spannend hoor dat wachten, in ieder geval zal je geen spijt krijgen. Ik rij met veel plezier in mijn Rio!

Eindelijk weer is een andere kleur dan Wit... ik was 1 van de eerste, allemaal na-apers hier, op een paar na natuurlijk want die waren mij weer voor. ;) bright silver staat hem erg goed!

Alvast veel uitkijkplezier gewenst!!!

• 4 weken later...
Geplaatst

En jawel...morgen halen wij onze splinternieuw Kia Rio op bij de dealer!

1 december besteld, met een verwachte leverdatum ergens in februari...Afgelopen maandag eens gebeld over de verwachte leverweek, bleek hij er al te staan! Hartstikke blij natuurlijk!

Even snel alle verzekerings en bankzaken regelen en dan mogen we hem morgen al verwelkomen!

Erg benieuwd naar de verdere rijervaring t.o.v. van onze Seat Ibiza ecomotive.

Mijn 'oude' Twingo wordt ervoor ingeruild. Altijd goed geregen en me nooit laten staan. Mijn allereerste eigen autootje. Nu ingeruild voor onze 2e bolide, de Rio! Zal dat autootje in ieder geval nooit vergeten!

Op naar morgen! Foto's en ervaringen volgen snel!

Geplaatst

Zo dat is nog eens een onverwachte meevaller! Helemaal top natuurlijk.

Van harte gefeliciteerd, veel plezier er mee en vele veilige kilometers.

Deel je bevindingen straks maar met ons allen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...