Jump to content

Aankoop winterbanden

MrBubbels

Recommended Posts

Misschien niet zo slim van mij om het nu te doen maar toch!!! wie heeft er een setje Lm velgen met winterbanden te koop (of te huur) uit de omgeving Utrecht offffff weet een lekker goedkoop adres in deze omgeving, ik heb ze nodig omstreeks .......half februari. ja ik weet het het is erg vroeg.

Ook ben ik de weg kwijt wat nu een goede maat/steek of velg is voor de nieuwe sp3!!

Ik hoor graag van de deskundige onder ons wat wijs is.

Dit aangezien mijn oude velgen vande SP2 niet meer passen op de nieuwe!

(de steek is niet goed)

mrbubbels

Dit aangezien mijn oude velgen vande SP2 niet meer passen op de nieuwe!

(de steek is niet goed)

mrbubbels

Ik heb nochtans de velgen van mijn Sportage2 op de nieuwe gemonteerd. Zijn 16" en een ET van 45. Voor alle zekerheid hebben we hem op de brug gezet om alles goed na te kijken en de velgen raken nergens vaste onderdelen. Ik heb op het Duitse forum wel gelezen dat er problemen zijn met de Sportage3 bouwjaar 2012 in combinatie met bepaalde 17" velgen, dus effe uitkijken.

Ik zou ze als ik jou was toch eens proberen, spaart weer enkele honderden eurotjes ;)

Ik heb nochtans de velgen van mijn Sportage2 op de nieuwe gemonteerd. Zijn 16" en een ET van 45. Voor alle zekerheid hebben we hem op de brug gezet om alles goed na te kijken en de velgen raken nergens vaste onderdelen. Ik heb op het Duitse forum wel gelezen dat er problemen zijn met de Sportage3 bouwjaar 2012 in combinatie met bepaalde 17" velgen, dus effe uitkijken.

Ik zou ze als ik jou was toch eens proberen, spaart weer enkele honderden eurotjes ;)

Dank je wel voor de reactie, mijn dealer zegt dat het niet kan met deze 17 inch>>>>> Ik ga wel effe kijken wie wat hoe waar maar de veiligheid staat voorop