Maxke Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Hallo Kia vrienden en vriendinnen, vanaf aanstaande dinsdag 27 december zijn mijn vrouw en ik de trotse bezitters van een Kia Rio 1.2. Super Pack in de kleur Black. Keuze was na 25 jaar Toyota niet makkelijk maar we gaan de gok maar eens nemen. Totale plaatje was het beste en verder zijn de recencies over het algemeen meer dan goed. Ik zal volgende week wat foto's plaatsen en de komende tijd mijn ervaringen met jullie delen. Groeten, Marcel van Oirschot Quote
Simon Rio Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Hallo Kia vrienden en vriendinnen, vanaf aanstaande dinsdag 27 december zijn mijn vrouw en ik de trotse bezitters van een Kia Rio 1.2. Super Pack in de kleur Black. Keuze was na 25 jaar Toyota niet makkelijk maar we gaan de gok maar eens nemen. Totale plaatje was het beste en verder zijn de recencies over het algemeen meer dan goed. Ik zal volgende week wat foto's plaatsen en de komende tijd mijn ervaringen met jullie delen. Groeten, Marcel van Oirschot Marcel, gefeliciteerd met de Rio, een goede keus volgens mij. Ook ik ben een echte Toyota rijder, en heb met pijn in mijn hart mijn Verso 2007 ingeruild voor een Rio 1.2 superpack! Ik heb hem nu zo'n 2 weken, en ben geheel tevreden, al zijn er nog wel wat puntjes die de garage moet oplossen. Dit had je bij Toyota niet, maar de service is vergelijkbaar. Wat kan je gebeuren met 7 jaar garantie? (en ik heb atijd nog de Aygo van mijn vrouw ; ) ) Veel plezier, en geniet van de luxe! Quote
Recommended Posts