Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Toch wel leuk zo'n mini Sportage 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

en dan ga je die 1.0L 140 PK kopen?? binnen 2 jaar is dat blokkie 1 bak ellende.

De laatste ford modellen rotten al binnen 2 jaar, en dan op de plekken waar opel 20 jaar geleden bekend om stond.

140 PK uit een 3 cilinder 1.0............... nee dat vraagt om chit!! en waarschijnlijk heb jij dan de rijkdom dat je na 3 a 4 jaar een nieuwe koopt. de mensen die de 2de hands kleine motoren ecoflex, ecoboost, ecotronics, hoe ze die zooi ook allemaal noemen, kopen. hebben niets dan ellende.

en dat is mede te danken door de vele km's die er gemaakt kunnen worden voor de olie vervangen wordt.

wat is er mis met een 2.0L 140Pk die 1 op 13 rijdt? ten opzichte van een 1.0L 140Pk die 1 op 15 haalt. en maar janken met die zuigers. rijdt toch niet lekker met dat gejank aan ouw bakkes.

Gast Angelique
Geplaatst

Dat wiel achterop hoeft van mij ook niet hoor, doet namelijk:

1. afbreuk aan de lijn achter;

2. is ronduit lelijk;

3. en niet meer van deze tijd.

Is gewoon erg leuk (vooal om op te pimpen) en harstikke handig dat je niet hoeft te zoeken naar je reservewiel e025.gif

Geplaatst

Is gewoon erg leuk (vooal om op te pimpen) en harstikke handig dat je niet hoeft te zoeken naar je reservewiel e025.gif%20

Gekkie.......! ^_^

frod of de suus

Beide eigenlijk wel.

140 PK uit een 3 cilinder 1.0............... nee dat vraagt om chit!! en waarschijnlijk heb jij dan de rijkdom dat je na 3 a 4 jaar een nieuwe koopt. de mensen die de 2de hands kleine motoren ecoflex, ecoboost, ecotronics, hoe ze die zooi ook allemaal noemen, kopen. hebben niets dan ellende. En dat is mede te danken door de vele km's die er gemaakt kunnen worden voor de olie vervangen wordt. Wat is er mis met een 2.0L 140Pk die 1 op 13 rijdt? ten opzichte van een 1.0L 140Pk die 1 op 15 haalt. en maar janken met die zuigers. rijdt toch niet lekker met dat gejank aan ouw bakkes.

Blijkbaar een gruwelijke hekel aan Ford.......

Mag ik zeggen dat ik het een stom ding vindt ?

Nee, dat mag niet!

Geplaatst

Gekkie.......! ^_^

Beide eigenlijk wel.

Blijkbaar een gruwelijke hekel aan Ford.......

Nee, dat mag niet!

ik heb geen hekel aan ford, ze maken verdomd mooie modellen, echter de kwaliteit heb ik mijn twijfels bij. maar dat is meer over het algemeen in de lage literklasses met vele pk's.
Geplaatst

Laten we het niet over kwaliteit hebben, maar over aansprekende modellen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...