Shady Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 Hallo ik ben sinds vandaag lid heb vandaag ook mijn nieuwe picanto besteld,vond bij het doorlezen van dit forum een aantal bruikbare tips bedankt daarvoor.Moet nog wel een aantal weken wachten op mijn droomauto maar dan horen jullie wel van mij. Groeten van shady Quote
Shady Posted January 12, 2012 Author Posted January 12, 2012 Krijg mijn nieuwe picanto eind deze maand ben benieuwd. Heb een zwarte vijfdeurs met comfort pack en sunroof. Heb gehoord dat dit geen makkelijke kleur is om te onderhouden misschien hebben jullie tips voor mij! Alvast bedankt en kan niet wachten tot de auto geleverd is. Groetjes Shady. Quote
Guest Angelique Posted January 12, 2012 Posted January 12, 2012 Krijg mijn nieuwe picanto eind deze maand ben benieuwd. Heb een zwarte vijfdeurs met comfort pack en sunroof. Heb gehoord dat dit geen makkelijke kleur is om te onderhouden misschien hebben jullie tips voor mij! Alvast bedankt en kan niet wachten tot de auto geleverd is. Groetjes Shady. Hoi shady, Welkom op het KIA clubforum en sterkte met afwachten Zwart...misschien nog wel leuker dan wit. Ieder stofje zie je erop...als die schoon is. Regelmatig wassen, goed poetsje en wasje erover heen en dan rij je de meest van de tijd wel in een glimmende Kia rond:-) Quote
Hitmark Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Welkom hier.... Wordt idd een poets auto...maaaaar, als je klaar bent is het echt een blik vanger... Blijf het toch de mooiste kleur voor een auto vinden. Als de auto er is.... Heel veel rij plezier. Quote
silly Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Ook ik heb me maar aangemeld. Hebben eind dec een nieuwe rio besteld. Een witte 5 deurs met het plus pakket. De auto wordt jan/feb geleverd maar kan al niet meer wachten, zoveel zin in!! Quote
Hitmark Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 @ silly, Duurt lang he, maar gelukkig wordt het wachten beloond. Quote
Shady Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 Ja hoor het sunroof moet er nog ingebouwd worden maar volgend weekend is de picanto ready to go!!! Quote
Recommended Posts