Rio 41 Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Hoi allen, Misschien wel een leuk topic om met elkaar van gedachte te wisselen en voorbeeldfoto's te tonen op wat voor manier de leden de navigatie hebben geplaatst in de Kia Rio vanaf 2011 Zelf kwam ik twee Brodit clips tegen voor de nieuwe Kia Rio http://www.broditnederland.nl/contents/nl/d3766.html Rio 41 Quote
riosp Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Ik heb hem laten plaatsen af fabriek, toch wel de mooiste oplossing volgens mij Quote
HansB Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Ik heb deze clips besteld voor de tomtom xxl. Echter is de tomtom te groot en vond ik dat ik te weinig ruimte had om hem overzichtelijk te plaatsen.Ik heb nu een tomtommount op het fotolijstje geplakt, kan nu de tomtom naar me toe draaien. Zal deze week proberen een foto te plaatsen. Quote
RioTom Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Misschien dat ik ooit de brodit ga bestellen voor de iPhone dan neem ik die aan de deurstijl bevestigt wordt. Quote
Rio Rio Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Ik moet mijn RIO nog bestellen, ga morgen nog met de belastingdienst bellen over BPM en 1-juli kwestie. De bedoeling is om de RIO met een navigatie uit de fabriek te laten rollen, maar een 2e optie is de navigatie van Pioneer. Iemand daar foto's van? Quote
Dennis_N-V Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Mooi systeem dat brodit. Ik zou kiezen voor de versie op het installatie rooster. Dan kan de bijrijder altijd nog de navigatie instellen onderweg. Quote
Rio 41 Posted January 22, 2012 Author Posted January 22, 2012 Hoi allen, Vandaag een Brodit houder voor de Tom Tom met 2-zijdige tape bevestigd op het fotolijstje. Tevens brodit logo vervangen door een Kia logo en opstartscherm aangepast. Rio 41 1 Quote
Sander Dam Posted January 25, 2012 Posted January 25, 2012 Zo ziet het er in het echt uit: Dennis, zou je van de houder nog een foto willen nemen op afstand? De houder lijkt op deze foto erg groot, maar dat komt misschien omdat we het hele dashboard niet zien. Ik heb ook interesse in de Brodit houder. Quote
Dennis_N-V Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 Dennis, zou je van de houder nog een foto willen nemen op afstand? De houder lijkt op deze foto erg groot, maar dat komt misschien omdat we het hele dashboard niet zien. Ik heb ook interesse in de Brodit houder. Ga ik doen. Het ligt er natuurlijk ook aan, wat voor telefoon je hebt. Dat bepaalt het formaat van de houder. Quote
Sander Dam Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Dennis, Dank je wel. Nu is het goed te zien hoe hij staat in verhouding met de rest van het dashboard. Het ziet er goed uit, ik vind het best goed bij de rest horen. Qua formaat heb ik volgens mij bijna dezelfde telefoon als jou. (HTC Desire) Quote
Recommended Posts