Todus69 Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Hoi allemaal – aangezien de bass weergave van mijn Picanto zeer gering is sta ik op het punt om een bass upgrade te doen. Mijn vriendin maakt ook regelmatig gebruik van mijn voertuig en wil geen kofferbak ruimte opofferen – een free air woofer onder de hoedenplank vind ze ook geen optie . Een kleine platte woofer mag maar mag niet veel kosten . (het is dat mijn liefde voor haar toch iets groter is dan voor muziek anders had ik een eenvoudige keus gemaakt . Ik ben niet van plan om zelf een bekisting te maken reden hiervoor is simple dat k twee linkerhanden heb.Dit heeft het voor mij echt moeilijk gemaakt een perfecte subwoofer systeem te vinden en na wat nachten te hebben gezocht op google ben ik de volgend twee systemen tegengekomen. Ze zijn allebei actief wat mij ruimte besparing voor de versterker geeft en bovendien passen ze in mijn budget. http://www.marktnet.nl/Actieve-Soundstr ... 693263.htm http://www.vibeaudio.nl/8-subwoofers/95 ... ctive.html Aangezien ik totaal geen ervaring heb met actieve platte subwoofers en geen problemen met mijn vriendin wil zouden jullie me kunnen adviseren welke het meest geschikt voor mij zou zijn. Alvast bedankt en groeten Quote
Guest Jeroen66475 Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Sinds kort (en onder dwang ) heb ik een subwoofer onder mijn voorstoel van de Picanto. Het is de Pioneer TS-WX110A. Past onder de voorstoel, is eenvoudig aan te sluiten en (nu wordt het moeilijk voor mij, aangezien ik het standaard geluid van de Picanto best ok vond) is echt een gigantische verbetering. En dit zonder de standaard speakers te vervangen. Mijn vrouw is in ieder geval dik tevreden Quote
Schipper1990 Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Sinds kort (en onder dwang ) heb ik een subwoofer onder mijn voorstoel van de Picanto. Het is de Pioneer TS-WX110A. Past onder de voorstoel, is eenvoudig aan te sluiten en (nu wordt het moeilijk voor mij, aangezien ik het standaard geluid van de Picanto best ok vond) is echt een gigantische verbetering. En dit zonder de standaard speakers te vervangen. Mijn vrouw is in ieder geval dik tevreden Hallo Jeroen, Ik weet niet precies wat ik met eenvoudig aan te sluiten moet verwachten, zou je eventueel iets uitgebreider willen uitleggen hoe je dat gedaan hebt. en dan met name de voeding (12volt) en het singaal vanaf de orinele radio. mvg Wouter Abrahamse Quote
Guest Jeroen66475 Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Hallo Jeroen, Ik weet niet precies wat ik met eenvoudig aan te sluiten moet verwachten, zou je eventueel iets uitgebreider willen uitleggen hoe je dat gedaan hebt. en dan met name de voeding (12volt) en het singaal vanaf de orinele radio. mvg Wouter Abrahamse Het was bij mij eenvoudig aansluiten omdat ik geen originele radio heb. 1) Subwoofer plaatsen onder voorstoel en met parkers vastschroeven in tapijt 2) Kabels vanaf voorstoel door middenconsole naar dashboard brengen (hoeft niets los te schroeven en bijgeleverde kabels zijn lang genoeg)) 3) Subwoofer aansluiten op uitgang (of ingang) van radio 4) Accessoire draad aansluiten op die van de radio 5) Constante stroom aansluiten op die van de radio En klaar. Ik weet niet of de originele radio een subwoofer aansluiting heeft? Quote
Recommended Posts