pvniel Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Hallo ik ben nieuw op deze side. Heet Petra en ben sinds kort eigenaar van een Kia sportage 4 wheeldrive uit 2007. Ik wil een achteruitrijcamera monteren. Ik heb reeds een passende camera voor de kia. Maar mijn vraag is hoe kan ik de bedrading door de achterklep voeren. Is dit veel werk? alvast bedankt voor evt uitleg. Petra Quote
rinuszoetebier Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 Hallo ik ben nieuw op deze side. Heet Petra en ben sinds kort eigenaar van een Kia sportage 4 wheeldrive uit 2007. Ik wil een achteruitrijcamera monteren. Ik heb reeds een passende camera voor de kia. Maar mijn vraag is hoe kan ik de bedrading door de achterklep voeren. Is dit veel werk? alvast bedankt voor evt uitleg. Petra Hoi Petra, Ik heb net een cam in mijn sorento gezet. Je hebt een rode (+) en zwarte(-) die sluit je aan op de + en - van je achteruitrij verlichting. Vervolgens moet je de av (geel) aansluiten op de radio, meestal is de meegeverde kabel niet lang genoeg. Ik heb heb dure av kabels gehaald bij de plaatselijke elekronica winkel., dat werkte dus niet! na lang proberen kwam ik erachter dat de gewone standaard av kabel wel werkte. Ik heb van de kinderen een kabel van de nintendo gepakt( rood,geen en wit) en de gele draad gebruikt, die werkte wel. Het is wel even werk, de kabel moet door de acherklep de bekleding moet dus even los. Hoop dat je iets aan hebt, suc6! rinus Quote
Recommended Posts