MaiCa2Dakar Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Hallo iedereen! MaiCa is een tandheelkundepraktijk. Echter doen wij altijd mee met gekke dingen. Dit keer is het A'dam-Dakar!! Ik bezit een Kia Sportage 2.0i. Helaas is de auto die gekocht is niet heel erg soepel meer. *zacht uitgedrukt* Er zal nog een hoop moeten gebeuren met de auto voordat hij klaar is om mee te doen! Het plan is om November mee te gaan doen met A'dam-Dakar. Alle updates zijn te vinden op facebook en onze website. Bij deze mijn introductie bij de Kiaclub Nederland. Met vriendelijke groet, MaiCa2Dakar http://nl-nl.facebook.com/maica2dakar Quote
Guest Warmentuuter Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Succes met de voorgenomen rit. Quote
Smart Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Welkom op het forum MaiCa! Zoiets zou ik ook nog weleens willen doen, maar dan richting het hoge Noorden. Zoals momenteel de Arctic Challenge Tour die verreden wordt. Er broedt misschien weer iets richting Breukelen...... Quote
Recommended Posts