MikeyMan Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Hallo mede kia-ers, ik heb vanmorgen mijn -half jaar oude- Sportage opgehaald. Dit is er eentje met ingebouwde navigatie. Heb enkele keren geprobeerd mijn HTC Desire S te koppelen. Echter; als ik dat doe, loopt het hele systeem vast. Ik kan dan echt geen kant meer op, enige remedie is auto afzetten, en een tijdje wachten. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met de Desire (s)? Is dit op te lossen met een update? Is deze update alleen in combinatie met een kaartupdate te krijgen? Quote
Smart Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Ik heb sinds twee weken ook een Desire S, maar nog geen vastloper gehad met mijn originele navi in de Venga. Wel merk ik dat ik af en toe geen bluetooth verbinding heb, eerlijk gezegd vaker niet dan wel....! Quote
MikeyMan Posted February 1, 2012 Author Posted February 1, 2012 Ik heb sinds twee weken ook een Desire S, maar nog geen vastloper gehad met mijn originele navi in de Venga. Wel merk ik dat ik af en toe geen bluetooth verbinding heb, eerlijk gezegd vaker niet dan wel....! Hmm... Nog enkele vragen: - Heb je de laatste versie van de software voor de desire S? (Android 2.3.5) - Heb je ook foto's bij de contacten? Quote
MikeyMan Posted February 1, 2012 Author Posted February 1, 2012 Hmm... Daar zou dus nog wel wat variatie in kunnen zitten... Eens proberen te koppelen zonder telefoonboek.... Quote
MikeyMan Posted February 1, 2012 Author Posted February 1, 2012 Update: Heb even een en ander geprobeerd: - Softwareversie is volgens mij uit 18-noach: * Software version 5.0.1 * BT version: 1.5.0 * Navigation version 2010.08.21 * Map database version: 309E79D * Firmware version: 1.3.6 SL. Hier moet ik dus even flink naar op zoek. Of natuurlijk even kijken of ik een dealtje kan maken met de plaatselijke dealer... Daarnaast een poging gedaan om de telefoon te koppelen en het telefoonboek niet beschikbaar te stellen. Dit verloopt een stuk beter. Bellen gaat nu in ieder geval, en ik kan op het scherm een nummer invoeren. Hoop dat dit na een update beter gaat. Smart; zou je eens kunnen proberen om een foto toe te voegen aan een contact? Denk toch dat dat het is... Quote
Smart Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Smart; zou je eens kunnen proberen om een foto toe te voegen aan een contact? Denk toch dat dat het is... Sorry, voorlopig even niet, want telefoon is bedoeld voor echte calamiteiten! En ik heb de gebruiksaanwijzing nog niet helemaal doorgeplozen.....haha! Quote
MikeyMan Posted February 1, 2012 Author Posted February 1, 2012 Hmm... Te vroeg gejuicht... Had verbinding, maar die viel in de eerste rit al na enkele minuten uit... Quote
Recommended Posts