Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Aangeboden:een set nieuwe dakdragers voor de Kia Sportage 3.

Ik heb 2 sets nieuwe dakkdragers besteld bij Thule;de 751 en de 753.

Door de kromming in de dakrail van de Sportage 3 komt een lange skikoffer schuin op de dragers te staan,en de oplossing is:1 dakdrager met de 751 voet en 1 dakdrager met de 753 voet van Thule te monteren.

Door de verschillende hoogte van de voeten wordt het probleem ondervangen en ligt je koffer recht op de auto.

Aangezien Thule de dragers alleen als set verkoopt (4 voeten dus) was ik genoodzaakt om 2 complete sets te kopen,waardoor ik nu dus 1 complete set over heb.

1xdakdrager met 751 voet + 1xdakdrager met 753 voet.

vriendelijke groeten:

Gerrit ter Maat

Nijverdal

Edited by betominice
telefoonnr verwijderd i.v.m privacy
Posted

Aangeboden:een set nieuwe dakdragers voor de Kia Sportage 3.

Ik heb 2 sets nieuwe dakkdragers besteld bij Thule;de 751 en de 753.

Door de kromming in de dakrail van de Sportage 3 komt een lange skikoffer schuin op de dragers te staan,en de oplossing is:1 dakdrager met de 751 voet en 1 dakdrager met de 753 voet van Thule te monteren.

Door de verschillende hoogte van de voeten wordt het probleem ondervangen en ligt je koffer recht op de auto.

Aangezien Thule de dragers alleen als set verkoopt (4 voeten dus) was ik genoodzaakt om 2 complete sets te kopen,waardoor ik nu dus 1 complete set over heb.

1xdakdrager met 751 voet + 1xdakdrager met 753 voet.

vriendelijke groeten:

Gerrit ter Maat

Nijverdal

wat vraag je er voor?
Posted

Dag Gerrit,

Ik wil de set dakdragers wel van je overnemen. Laat maar weten wat de kosten zijn en wanneer ik deze kan ophalen, bij voorkeur komend weekend. Mailadres: dejong.b@home.nl

• 2 weeks later...
Posted

ik ben eveneens op zoek naar zo en set dakdragers zodat de kromming van de rails is verholpen, als er iemand intresse heeft ik neem zeker het setje over.

Posted

beste

het setje 751 en 753 werkt niet ik heb het zelf uit getest

setje 753 moet je volledig gebruiken heb ik ook gedaan

ik ben wel benieuwd hoe dit bij jullie gaat aflopen

laat iets weten

ik heb er een fotoke bijgedaan van die van mij en je zult zien dat dit 2 setjes zijn als ge goed ziet

groetjes marc

post-4646-0-84041500-1329423081_thumb.jpg

• 2 weeks later...
Posted
post-748-0-13927000-1330257262_thumb.jpggewoon ff knutselen met de standaard dakdragers van mont blanc (of KIA) zie diverse topics of bij ondergetekende

post-748-0-38041400-1330257308_thumb.jpg

• 9 years later...
  • 1 year later...
Posted

Hallo,

Om de daklast recht op de auto te krijgen (in mijn geval een daktent), heb ik het advies opgevolgd van enkele forumleden door een Thule 753 voetset in combinatie met een 751 aan te schaffen (gebruikt), voor een Kia Sportage 3 is een kitset 4009 van Thule nodig,die heb ik nieuw gekocht. Nou past die kitset prima op de 753 voet maar niet op de 751 voet?

Blijkbaar zijn er mensen die een 751 voet voor Kia sportage 3 hebben gebruikt? Ik zag zelfs een foto van een lage en hoge Thule voet hier staan. Wie kan mij vertellen welke kitset ik moet gebruiken voor de 751? Overigens heb ik dakrails.

Alvast dank.