Edwin63 Posted February 3, 2012 Posted February 3, 2012 Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Edwin Steggink en woon in Waddinxveen. Ben lid van dit forum sinds augustus 2011, toen heb ik mijn Sportage besteld. En toen maar wachten, wachten, wachten..... Gisteren eindelijk het verlossende telefoontje van mijn dealer gekregen, hij is binnen. Vandaag direkt wezen kijken, hij is mooi. Na lang wachten zou je zeggen, zo snel mogelijk afleveren. Maar ik heb het uitgesteld tot na de voorjaarsvakantie. De dealer wilde rond 17 februari afleveren, maar ik ga 4 dagen later met het gezin op vakantie. Om nou direkt met een nog niet ingereden auto met 4 personen en bagage kilometers over de snelweg te blazen, zag ik niet zitten. Dus de levering maar opgeschoven tot na de vakantie. Als ik hem heb, plaats ik wel een foto in de "garage". Ik heb een 1.6 GDI excecutive plus pack in de kleur Cassa White. Hierna kunnen de modificaties beginnen! Quote
betominice Posted February 3, 2012 Posted February 3, 2012 Hoi Edwin welkom op het forum en al vast een fijne vakantie Quote
Recommended Posts