Geof Posted February 10, 2012 Posted February 10, 2012 Hey, Ik heb al een paar keer per ongeluk een lijst gekregen op de display van mijn radio met beschikbare voicecommando's. Wat moet je doen om die lijst te doen verschijnen? In de handleiding vind ik het ook niet. Radio CD Navigatie telefoon usb deze heb ik van mij zelf gevonden Quote
Sjölp Posted February 10, 2012 Posted February 10, 2012 'HELP' roepen en er verschijnt een lijst met beschikbare commando's. Wanneer je dan bv. 'Radio' zegt of aantikt en daarna weer 'help', krijg je de commando's die in dit menu beschikbaar zijn. Quote
WIA Posted February 17, 2012 Posted February 17, 2012 Bij mij werken die voice commands helemaal niet. De knop op het stuur daarvoor doet bij mij dan ook niets. Hebben hier meer mensen last van? Ik heb de volgende software (media 2011 geleverd...) Software ................................... 5.0.1 BT ......................................... 1.5.0 Nav.....................................2010-08-21 Map........................................309E79D Firmware.................................1.3.8_SL Quote
Sjölp Posted February 17, 2012 Posted February 17, 2012 Dan heb je nog de vorige versie waarbij de Nederlandse spraakopdrachten niet werken. Even bij de dealer passeren en een (gratis) update laten uitvoeren. Quote
Raes Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 Ik had niet hetzelfde voor als WIA! Het knopje op het stuur werkte helemaal niet! Ook de geluidskwaliteit van het bellen was heel slecht. Vorige week een update gekregen. Alles werkt nu perfect Quote
Guest Breda1912 Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 Ik heb volgens mij de nieuwste software en bij mij werkt de knop op het stuur ook niet als de systeemtaal op Nederlands staat. Zet ik hem op Engels dan doet hij het wel. Quote
Guest Breda1912 Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 De kenmerken van mijn systeem: Software version 5.1.3. BT Version 2.6.8 Navigation Version 2011.05.25 Map databade version 310E7A2 Firmware version 1.4.1 SL Heb een nieuw topic geplaatst voor ik deze volledig gelezen had. Excuses voor de 'vervuiling' van het forum hierdoor. Hoop toch dat mijn probleem wordt opgelost. Quote
Guest Breda1912 Posted February 20, 2012 Posted February 20, 2012 Mijn probleem is opgelost. Vandaag nog een keer geprobeerd. De systeemtaal staat op Nederlands en na indrukken van de toets kreeg ik een pieptoon. Het systeem liep alleen vast toen ik koos voor de optie 'lijst' maar dit is blijkbaar een bekend probleem waarvan we hopen dat dit bij een volgende update wordt opgelost. Uiteraard heb ik dit ook vermeld op het topic dat ik hiervoor had gestart. Quote
Recommended Posts